martes, 21 de abril de 2009

Felices 50, Mr Smith


Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am home again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am whole again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am young again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am fun again

However far away I will always love you
However long I stay I will always love you
Whatever words I say I will always love you
I will always love you

Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am free again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am clean again

However far away I will always love you
However long I stay I will always love you
Whatever words I say I will always love you
I will always love you

1 comentario:

Eli dijo...

¡Ay, Dios miiiiio!
Cincuenta años ya!!!
Y pensar que este tio me ha acompañado a lo largo de toda mi vida musical (aunque ésta sea tan paupérrima, jaja).
Yo tuve mi etapa en los ochenta en las que me pintaba a escondidas en el ascensor para salir por las noches imitando el estilo de nuestro ídolos. Y El look de The Cure era el que más molaba.
Juaaas!, hasta llevaba el pelo cardado.